Reklamácie

Ako reklamovať tovar?

 

Potrebujete poradiť pri reklamácii tovaru? Kontaktujte nás na e-mail reklamacie@doktorkladivo.sk.

 

Autorizovaný servis

Autorizovaný servis je najrýchlejším riešením. Kontaktujte priamo výrobcu a vyriešte celý proces v čo najkratšom čase. Využite výhody prameniace z nákupu u autorizovaného predajcu, objednajte si odvoz a dopravca si tovar zdarma vyzdvihne a po oprave ho k vám doručí. Presný postup nájdete v odkazoch nižšie.

Bezstarostný servis poskytujú tieto značky:

BOSCH, DREMEL TU
DEWALT TU
KÄRCHER TU
EXTOL TU
MAKITA TU

GARDENA TU

MILWAUKEE TU

 

Poštou alebo prepravnou spoločnosťou

Vyplňte reklamačný formulár a jasne popíšte závadu tovaru. Pripojte vašu adresu, číslo účtu (pre prípad vrátenia peňazí) a kópiu nákupného dokladu (faktúry). Tovar starostlivo zabaľte a odošlite na adresu:

Oscom Trading s.r.o.

Těchonín 111

Těchonín, 561 66

 

Osobne na predajni

Vyplňte reklamačný formulár a pripravený tovar odneste na adresu:

 

Oscom Trading s.r.o.

Divadelní 847

Letohrad, 561 51

Odber tovaru:
Po – Pá 8:00 - 15:30 hod.

 

Pred reklamovaním tovaru si dôkladne prejdite Reklamačný poriadok

 

Vrátenie tovaru

Vrátenie zakúpeného tovaru je možné do 14 dní od doručenia, v tomto období máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. Ak chcete poslať tovar späť, vyplňte Formulár pre odstúpenie od kupnej zmluvy a tovar zašlite na adresu:

Oscom Trading s.r.o.

Těchonín 111

Těchonín, 561 66

Viac informácií o možnostiach vrátenia tovaru nájdete v Obchodných podmienkach.