Pokiaľ ste si zakúpil/a produkt, ktorý vám nevyhovuje, je možné vybraný tovar vymeniť do 14 dní od prevzatia zásielky. Aby bola výmena možná, tak musí byť splnené nasledujúce:
Nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy má spotrebiteľ len do 14 dní od prevzatia tovaru. Pokiaľ si prajete tovar vrátiť, prosím vyplňte formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy (na stiahnutie TU), priložte ho k tovaru a spoločne všetko starostlivo zabaľte. Následne zásielku odošlite na našu adresu: Oscom Trading s.r.o., Těchonín 111, 561 66 Těchonín.
Reklamácia produktu je individuálna, preto sa prosím pozrite do sekcie “Reklamácie”, kde je všetko podrobne rozpísané podľa jednotlivých značiek. Prípadne sa môžete obrátiť na našu zákaznícku podporu, ktorá Vám vysvetlí, ako postupovať pri reklamácii vášho produktu.
Záručná lehota pre spotrebiteľa je zákonných 24 mesiacov. Pokiaľ je kupujúci právnická osoba alebo fyzická osoba podnikajúca, platí pre ňu záručná lehota len 12 mesiacov. Záručnú lehotu si môžete u jednotlivých výrobcov predĺžiť na 3 roky, napríklad u značiek Bosch, Makita, Metabo a ďalšie..
Vaše peniaze sa Vám snažíme vracať obratom. Pokiaľ sa tak nestane, dodržujeme zákonnú lehotu pre vrátenie peňazí, teda do 14 dní od obdržania odstúpenia.
Počkajte na e-mail, ktorý potvrdzuje prijatie vašej objednávky. V jeho prílohe nájdete zálohovú faktúru, v ktorej sú uvedené potrebné informácie pre zadanie prevodu.
Bohužiaľ áno. Musíme počkať, kým vaša banka prevedie peniaze do našej banky. Zdržanie však nie je nijak veľké, len cez jednu polnoc. Pokiaľ teda potrebujete tovar odoslať ešte v ten deň, kedy ste vytvoril/a objednávku, zvoľte iný spôsob platby.
Stav vašej objednávky si prosím overte u našej zákazníckej podpory prostredníctvom e-mailu či na zákazníckej infolinke.
Áno, obráťte sa na našu zákaznícku podporu, ktorá vaše požiadavky vybaví.