Často kladené otázky
Často kladené otázky
Výmena tovaru
Pokiaľ ste si zakúpil/a produkt, ktorý vám nevyhovuje, je možné vybraný tovar vymeniť do 14 dní od prevzatia zásielky. Aby bola výmena možná, tak musí byť splnené nasledujúce:
- produkt, ktorý si vyberiete, nesmie byť momentálne nedostupný. Produkt, ktorý vraciate, nesmie byť použitý ani inak poškodený a to vrátane obalu.
- pokiaľ niektorý z týchto aspektov nebude splnený, výmena Vám nebude uznaná a tovar vám na vaše náklady zašleme naspäť.
- pokiaľ všetko vyššie uvedené spĺňate, tovar starostlivo zabaľte a priložte protokol pre odstúpenie od kúpnej zmluvy (na stiahnutie TU). Do poznámky uveďte, že žiadate o výmenu a uveďte kód produktu, o ktorý máte po novom záujem. Zásielku odošlite na adresu Oscom Trading s.r.o., Těchonín 111, 561 66 Těchonín
Mám nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy?
Nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy má spotrebiteľ len do 14 dní od prevzatia tovaru. Pokiaľ si prajete tovar vrátiť, prosím vyplňte formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy (na stiahnutie TU), priložte ho k tovaru a spoločne všetko starostlivo zabaľte. Následne zásielku odošlite na našu adresu: Oscom Trading s.r.o., Těchonín 111, 561 66 Těchonín.
Niečo sa na produkte pokazilo, ako mám riešiť reklamáciu?
Reklamácia produktu je individuálna, preto sa prosím pozrite do sekcie “Reklamácie”, kde je všetko podrobne rozpísané podľa jednotlivých značiek. Prípadne sa môžete obrátiť na našu zákaznícku podporu, ktorá Vám vysvetlí, ako postupovať pri reklamácii vášho produktu.
Aká je záručná lehota pre zakúpený produkt?
Záručná lehota pre spotrebiteľa je zákonných 24 mesiacov. Pokiaľ je kupujúci právnická osoba alebo fyzická osoba podnikajúca, platí pre ňu záručná lehota len 12 mesiacov. Záručnú lehotu si môžete u jednotlivých výrobcov predĺžiť na 3 roky, napríklad u značiek Bosch, Makita, Metabo a ďalšie..
Kedy mi vrátite peniaze za vrátený tovar?
Vaše peniaze sa Vám snažíme vracať obratom. Pokiaľ sa tak nestane, dodržujeme zákonnú lehotu pre vrátenie peňazí, teda do 14 dní od obdržania odstúpenia.
Zvolil/a som platbu prevodom, kde nájdem informácie pre zadanie platby?
Platobné údaje dostanete v prvom e-maile po prijatí objednávky. Ak potrebujete zálohovú faktúru vo formáte PDF, počkajte na ďalší e-mail, v ktorom nájdete priložený súbor.
Zvolil/a som platbu prevodom, zdrží spôsob platby odoslanie objednávky?
Bohužiaľ áno. Musíme počkať, kým vaša banka prevedie peniaze do našej banky. Zdržanie však nie je nijak veľké, len cez jednu polnoc. Pokiaľ teda potrebujete tovar odoslať ešte v ten deň, kedy ste vytvoril/a objednávku, zvoľte iný spôsob platby.
V akom stave je moja objednávka?
Stav vašej objednávky si prosím overte u našej zákazníckej podpory prostredníctvom e-mailu či na zákazníckej infolinke.
Je možné dodatočne zmeniť fakturačnú či doručovaciu adresu?
Áno, obráťte sa na našu zákaznícku podporu, ktorá vaše požiadavky vybaví. Tieto zmeny je možné vykonať okamžite po vytvorení objednávky. Po doručení zásielky už tieto zmeny nie je možné akceptovať.